Пам’ятка споживача


Як віддавати велосипед у ремонт.

Не приходьте в веломайстерню, поки кожен Ваш знайомий не отримає достатньо часу, щоб відрихтувати Ваш ровер. Дайте можливість кожному виправити проблему. Усі регулювальні гвинти та втулки повинні бути порегульвані. Якщо якась гайка не відкручується за допомогою звичайного велосипедного ключа, скористайтесь плоскогубцями або зубилом і молотком.
Через декілька днів, коли користування велосипедом стане максимально небезпечним, їдьте у майстерню і скажіть, що треба терміново відремонтувати велосипед. П`ятниця – найкращий день, але підійде і будь-який день після 17-ї години.
Покличте всіх механіків – нехай кожен висловить свою версію про те, що сталося. Вони з радістю вислухають Ваші поради про те, як треба ремонтувати Ваш велосипед.
Зробіть декілька зауважень про механіка, який ремонтував ровер у минулий раз.
Запросіть хоча б вісьмох кваліфікованих веломеханіків, щоби задати найскладніші технічні питання, які жодним чином не стосуються проблеми.
В ту хвилину, коли механік підійде до Вас, запитайте, чому ровер не працює як слід. До того, як він встигне щось відповісти, спитайте, коли на ровері можна буде їздити знов.
Ровер повинен бути настільки брудним, наскільки це можливо. Суміш мастила та дорожньої пилюки підійде найкраще. Особливо ланцюг – його треба змащувати товстим шаром солідолу.
Зауважте, що Ви будете спостерігати за ремонтом, і дивитись, щоби механік чогось не відкрутив від Вашого ровера і не забрав собі. Перевага надається тим, хто ніколи не бачив, як ремонтують велосипеди.
Знов запитайте, коли велосипед буде готовий. Кращий час для питання – момент, коли ровер розібрано на 20 частин та розкладено по усій підлозі.
Затуліть механікові світло, наскільки зможете. Добрий майстер може працювати напомацки.
Запитайте, чи не готовий ще ровер? Якщо механік дивиться в складальну схему RockShox Sid – запитайте, чи знає він що робить. Його не образить зауваження про те, що ви відремонтували на минулому тижні “Аїст” без будь-яких схем.
Коли ремонт завершений, скажіть йому, яку чудову роботу він зробив. Скажіть так: це напевно дуже чудова робота, виходячи з того, скільки часу було витрачено.
Спробуйте поторгуватися з механіком. Вони й так заробляють дуже багато грошей.
Наступного дня, подзвоніть йому і скажіть, що ровер почав їздити набагато гірше, ніж раніше.
Виконуйте ці правила при кожному ремонті. Не важливо, наскільки мала проблема.

З сайту velomax.lviv.ua

Advertisements
Comments
2 Responses to “Пам’ятка споживача”
  1. Андрій коментує:

    привіт!
    якщо кожен знайомий налаштує попробує це зробити
    тоді в майстерні потрібно заплатити рази в три дорожче
    ПЕРЕВІРЕНО……………

    після таких налаштувань навіть механіку тяжко зрозуміти що там…………………………!

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

  • UA TOP Bloggers
  • цей блог відвідали

    • 369,730 рази (ів)
  • За умови повного або часткового використання iнформацiї відкрите гіперпосилання на
    Ровером по Львову roverompolvovu.org.ua є обов'язковим.
    Наслідки публікацій можуть не збігатись з намірами редакції.
%d блогерам подобається це: