Шини та камери


Якщо раптом виявиш прокол, вирішиш замінити шину або пошкоджену спицю, насамперед витягни камеру. Прокол – може трапитися з кожним. Проте іноді його причина – зневажливе ставлення до стану шин.

Якщо перед поїздкою ти забудеш перевірити і при необхідності підкачати шини, це може стати причиною пошкодження її боковин. Якщо шина спущена, при подоланні перешкод камера може виявитися затисненою ободом колеса. Тому слід раз в два-три тижні підкачувати обидві шини.

Іншою можливою причиною проколу є сильне зношення шини, навіть у тому випадку, коли велосипед законсервований, особливо якщо він стоїть на спущених колесах. Заміна обох шин раз на два-три роки понизить можливість непередбаченого проколу.

Шини, посилені “кевлавром”, володіють опором до проколів. “Кевлар” (kevlar) – волокниста структура з композитного матеріалу, звита в стрічку, прокладену під протектором шини. Посилені таким чином шини значно стійкіші до зношення. Прокол камери з внутрішньої сторони виникає при відсутності стрічки на ободі. В цьому випадку причиною проколу є тиск на камеру головки спиці. Тому вчасно перевіряй стан стрічки на ободі.

Якщо ти не можеш знайти місце проколу, витягни камеру, злегка накачай її і занур в таз з водою і переконайся у відсутності виходу повітря з камери.

Ремонт камери

Завжди при знятті шини з обода колеса переконайся у відсутності з її зворотного боку уламків скла. Потім оглянь протектор і боковини. Ремонтний комплект зазвичай містить гумову накладку, за допомогою якої можна закласти (з внутрішньої сторони) невелике пошкодження шини. Якщо дірка виявиться дуже великою, можна використовувати шматок старої покришки.

При далеких поїздках або на прогулянках за містом, варто узяти з собою запасну камеру і запасну покришку.

Усунення проколу

1. Поміть пошкоджену ділянку камери світлою крейдою, щоб знайти її після зняття камери.

2. Оброби поверхню навколо місця проколу наждачним папером, щоб очистити її від зайвого.

3. Упевнившись, що поверхня камери суха і чиста, вибери латку відповідного розміру. Нанеси на поверхню камери по периметру дірки тонкий шар гумового клею

4. Якщо ти користуєшся стандартними гумовими латками, почекай, поки висохне клей. Після цього підчепи куток клейкої підкладки білого кольору, здери її з латки, і приклади до камери.

5. Постарайся притиснути так, щоб центральна частина латки точно співпадала з отвором в камері. Розгладь латку від центру до країв. Потім з силою натисни на латку (особливо на її краї), використовуючи для цього будь-який плаский предмет.

6. Через 20 секунд відігни латку пополам. Від’єднай поверхневий шар.

 Джерело: sl57.ru
Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

  • UA TOP Bloggers
  • цей блог відвідали

    • 378,842 рази (ів)
  • За умови повного або часткового використання iнформацiї відкрите гіперпосилання на
    Ровером по Львову roverompolvovu.org.ua є обов'язковим.
    Наслідки публікацій можуть не збігатись з намірами редакції.
%d блогерам подобається це: