Міські перегони. Наймобільніший в місті – велосипед


Сьогодні вранці, 21 вересня, з чотирьох районів міста стартували міські перегони. Учасниками перегонів були велосипед, авто та громадський транспорт. Учасники розпочали перегони одночасно о 8:50.

учасники перегонів з Сихова. Момент старту: 8:50

учасники перегонів з вул. Любінської. Момент старту: 8.52

В усіх чотирьох випадках першим зі значною перевагою до фінішу приїхав велосипедист. Це доводить те, що у місті велосипедист є наймобільнішим.
Доволі неочікувані результати показали учасники, які їхали громадським транспортом. З околиць Львова вони приїхали швидше за автомобіль. І тільки з вулиці Івана Франка вони приїхали останніми.
Учасники на авто виявились не такими мобільними, як очікувалось.
Тож, коли вранці ти вийдеш зі свого будинку, то раджу задуматися над тим, як ти хочеш їхати на роботу – спалити зайві калорії на велосипеді за 20 хвилин чи зайву літру бензину на авто за 50 хвилин.

Результати всіх учасників перегонів

Фото фінішу учасників:

Велосипедист з вул. І. Франка приїхав найпершим - за 8 хвилин

Учасники на авто з вул. І. Франка

Велосипедисти зі Сихова та Любінської приїхали практично одночасно

Велосипедист з вулиці Мазепи теж приїхав першим

Пасажир громадського транспорту приїхала з вул. Мазепи швидше за авто

Пасажир громадського транспорту приїхав до фінішу на 13 хвилин пізніше за велосипедиста

Пасажир громадського транспорту приїхала з Сихова другою

Учасники з вул. І. Франка, які їхали громадським транспортом, приїхали на 25 хвилин пізніше за велосипедиста

З вулиці Мазепи водій приїхав останнім

Найдовше - 51 хвилину - їхав до фінішу водій з Сихова

Мапа перегонів

Більше фото, відгуки учасників та моніторинг преси опублікую згодом.
Дякую всім, хто долучився до акції.

Advertisements
Comments
17 Responses to “Міські перегони. Наймобільніший в місті – велосипед”
  1. Ірця коментує:

    Молодці всі)))) Потрібно думати за наступне щось)))

  2. усамич коментує:

    виникає одне питання – чому водій авто приїхав пізніше, ніж пасажир маршрутки? я розумію, що машину треба запаркувати, але чи лише на це пішло найбільше часу? з фото видно, що пасажир ще мав іти на зупинку, а водій вже стоїть на місці старту на машині. машина ж не зупиняється там, де повинна зупинитись маршрутка

    • nazarukove коментує:

      на це питання складно відповісти, адже ми не мали змоги вести спостереження за всім шляхом учасників.
      для нас теж стало дивиною, що у двох очевидних випадках авто приїхало третім.
      Ми очікували останніми на фініші побачити пасажирів громадського транспорту.
      Учасник на авто з Сихова пояснив це тим, що йому довелось довго стояти в заторах у центрі. Очевидно, з 9.00, ближче до 9.30 кількість авто різко зростає. І тому стає ще складно й припаркуватись. Адже учасник на авто з вулиці Франка таки прохав центральну частину за 18 хвилин і 9.08 був уже на фініші.
      Учасник на авто з вул. Мазепи теж, очевидно, стояв у заторах на вул. Чорновола. З тієї ж точки їхала знімальна група журналістів на своєму авто. Вони приїхали взагалі після усіх учасників з цієї точки.

      • Mamay коментує:

        Зопри те, що загалом ідею велоруху я підтримую, справедливости ради мушу зазначити, що результати експерименту неоднозначні. За інших рівних умов, такий самий експеримент у квітні, коли не було перерито половину основних транспортних шляхів у центрі, показав би значно кращі результати в автомобілістів. А у січні, за товщини снігового покриву на дорогах загального користування до 10 см вранці, результат у велосипедистів був би значно гіршим 🙂

        • Galser коментує:

          Пробачьте за росийскьку мову тут, с мобилцi пишу. Оно то так, но вот я только два последних дня ехаво по Харькову, не в самых лучших условиях – дождь, слякоть, дорога влажная. В 3-х случаях из 5-ти приезжал раньше машин. 1 раз знакомый с работы мимо ехал, и потом в офисе уже , когда я снял шлем, и пристегнул велик, увидел как он подъезжает, т.е. там разница была минут 8-мь. Второй раз – меня обогнал Ford Transit специфического вида. На подъезде к вокзалу, он уже отставал от меня на 5 минут хода. Была разница и в 20-ть минут. Ну и т.д.
          Это всё на прогоне в 8-14 км приблизительно.

    • Dyak коментує:

      Як казала Аліна, пасажир громадського транспорту що їхала з сихова, коли трамвай стояв в заторі вона вийшла і пройшлась пішки. Водій з машини так вийти не може.

  3. kobi коментує:

    За рахунок того, що водії автомобілів приїхали пізніше за пасажирів маршруток – в багатьох виникли небезпідставні підозри щодо коректності і чесності змагання. Відповідно, як на мене, меседж не донесений. А жаль 😦

    • nazarukove коментує:

      що ж.
      ми не регулювали швидкість руху учасників. вони їхали так, як вони їхали.
      можливо, акція матиме продовження згодом і внесе більшу точність.
      наразі авто таки найменш мобільне.

  4. ns5 коментує:

    все це звичайно ж добре. велосипед – це в принципі класна штука, яка не створює заторів в місті, яка додає трохи здоров”я, спалює зайву вагу і т.д. але як завжди є АЛЕ
    1. в нашому місті майже неможливо їзидити велосипедом – або їдеш вбитими тротуарами, а на деяких ділянках взагалі без виїзду на проїжджу частину не обійтись.
    2. стоїть питання де ж того ровера залишити, коли добрався до пункту призначення. в місті кількість стоянок для ведосипеда можна перерахувати на пальцях і то більшість з них знаходяться в центрі.

    Тобто, для популяризації велосипедів в нашому місті не вистачає власне інфраструктури для такого виду руху.

    P.S. Не думайте, що я противник велосипедів. Сам пробував їздити, але через 4 дні знову пересів на “найнемобільніше” авто 😦

  5. neltharian коментує:

    КО предає привіт – результати такі як і передбачалося.

    Я закохався в дівчинку в синій курточці з Сихова :)))

  6. neltharian коментує:

    да і для чистоти експерименту тепер зробіть акцію увечері. Бо підніматися в гірку це не спускатися :)))

  7. Надія коментує:

    Цікавий сайт у Вас.
    Тільки шкода, що не оновлювався давно… 😦

    • nazarukove коментує:

      чого ж давно? за останній тиждень дві публікації було. найближчим часом заплановано ще кілька.
      все не так вже й погано.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] результатів львівських транспортних перегонів у багатьох виникали сумніви щодо їх точності, адже у […]

  2. […] року ми проводили транспортні перегони у Львові. Велосипед вийшов лідером. Але, через те, що авто […]

  3. […] 09:18 Дехто з читачів цього блогу може пам’ятати міські транспортні перегони-2010. Тоді з чотирьох районів Львова до площі Ринок виїхали […]

  4. […] Як я вже казав, результати дещо відмінні від минулорічних. […]



Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

  • UA TOP Bloggers
  • цей блог відвідали

    • 369,631 рази (ів)
  • За умови повного або часткового використання iнформацiї відкрите гіперпосилання на
    Ровером по Львову roverompolvovu.org.ua є обов'язковим.
    Наслідки публікацій можуть не збігатись з намірами редакції.
%d блогерам подобається це: