“Наступного року вони з’являться”


Чергова обіцянка нового старого мера Андрія Садового стосовно велодоріжок у інтерв’ю інтернет-агенції ZAXID.NET:
sadovyj-kulparkiv

Наводжу цитату з інтерв’ю:

– Яке Ваше топ-завдання на 2011 рік?


– В наступному році дуже багато треба робити по дорогах, тому простіше буде їздити на ровері, ніж на машині. А тому плануємо багато зробити по велосипедних доріжках у місті, щоб в 2011 році у Львові з’явились офіційні велосипедні доріжки. Оскільки я сам є роверистом, маю ровер, коли їдеш Львовом, відчуваєш кожен камінчик, я знаю, що це є таке. Навіть першому своєму заступнику я ровер подарував. Думаю, роверисти відчують певний комфорт.

– Та вже цього року йшлося про те, що на нових відремонтованих дорогах будуть велодоріжки. Але вони не з’явились.

– Виключно через причини технічні. Але вже є розуміння, де вони будуть, які вони будуть. Наступного року вони з’являться.

– А де вони будуть?

– На вул. Стрийській, на вул. Кульпарківській, а також на інших вулицях. Це Ви в середині року мене спитаєте, ми візьмемо ровери і з Вами проїдемося. Зараз прекрасно по Стрийському парку можна їздити. Я от їздив, коли погода була нормальна, отримав море задоволення.

Можна вважати мене скептиком, параноїком і ким завгодно, навіть Станіславським, але не вірю цьому.

Андрій Іванович не має розуміння того, що здані в експлуатацію вулиці Стрийська, Кульпарківська вже не надаються для облаштування велодоріжок, оскільки тепер не має можливості дотриматись усіх стандартів та державних норм. Велоінфраструктура на цих вулицях мала облаштовуватись в рамках повної реконструкції вулиць. Якщо міська влада в першу чергу хоче зробити bike-friendly саме ці вулиці, то доведеться вдруге робити їх реконструкцію. Це не “технічні причини” – це відсутність політичної волі та бажання розуміти потребу міста у велоінфраструктурі.

Натомість пан Садовий не згадує про Ухвалу міської ради з його особистим підписом, де чітко вказано про реконструкцію вулично-дорожньої мережі з урахуванням вимог щодо облаштування велодоріжок. Ухвала передбачає ще ряд інших заходів, які теж не виконуються.

Меру міста, очевидно, невідомо й про результати робочої групи, яка нібито має займатись виконанням згаданої Ухвали. Пріоритетними напрямками роботи цієї групи були зовсім не вулиці Кульпарківська та Стрийська.  Зрештою, про результати цієї робочої групи взагалі мало кому відомо, оскільки вона була створена в час передвиборчої кампанії і на сьогодні не має жодної інформації про її подальшу роботу.

Андрій Садовий теж катається велосипедом. Це чудесно, але це лише замилювання очей. В цьому він кращий, ніж у їзді на велосипеді.

Інтерв’ю на Zaxid.net? Чудесно, але це теж замилювання очей. Та про це вже говоритимуть на інших блогах.

Advertisements
Comments
9 Responses to ““Наступного року вони з’являться””
  1. Шмід сказав:

    Велодоріжка буде проходити в межах тротуарів. Тому не має значення, чи ремонтувалася проїзна частина Стрийської чи ні.

    Тротуари в спальних районах широчезні — від 5 до 20 метрів. Вистачить місця для пішоходів і велосипедів. Звичайно, велодоріжка буде відокремлена від пішохідної зони.

    Робоча пропозиція щодо проектування велоінфраструктури у Франківському районі вже передана проектувальникам. Це буде 1 етап розвитку велоінфраструктури у Львові. Туди входять вулиці Стрийська від нового стадіону до Стрийського парку, Хуторівка, Стуса, В. Великого, Наукова, Виговського, Любінська, Кульпарківська (між Великого і Науковою) та нові вулиці, де велодоріжки вже є в проекті (Ряшівська і Вернадського),

    На подальших етапах буде розвиватися велоінфраструктура західної і північної частини Львова. Далі — Майорівка сполучиться з центром через Погулянку і вулицю Левицького. І нарешті — а це найважче — велодоріжки в центрі. Мало би бути кільце довкола страго міста по проспекту Свободи, Валовій, Підвальній і вулиці Гонти. Всі спальні мікрорайони мають бути з”єднані з цим кільцем.

    • Dyak сказав:

      А звідки така інформація якщо не секрет, і які терміни?

      • Шмід сказав:

        Інформація з робочої групи. Але всьому задуманому заваджає опір чиновників на рівні управлінь, які вважають розвиток інфраструктури у Львові не потребою міста, а якоюсь розвагою велолюбителів, яких треба задобрити (бо це ж частина електорату) подаруночком у вигляді якоїсь одної велодоріжки в межах парку, де вони будуть кататися туди-сюди.

        Є намагання чиновників на рівні управлінь провести в пропозиції до бюджету міста не більше як 2 млн.гривень на ці потреби. А цього вистачить лише на проектування велодоріжок у межах тих вулиць, які я назвав. Про будівництво за ці гроші не може бути й мови.

        Тому треба лобіювати збільшення бюджету на ці потреби. Поки ще не пізно.

        Стосовно Садового. У нього є розуміння потреби зробити у Львові велоінфраструктури так, як це треба у Львові. Але на жаль, є купа чиновників, які ставляться до цього, як до стихійного лиха, яке треба пережити з найменшими затратами і зусиллями.

    • nazarukove сказав:

      “Велодоріжка буде проходити в межах тротуарів. Тому не має значення, чи ремонтувалася проїзна частина Стрийської чи ні.”
      навіть у цьому випадку має. в багатьох ситуаціях на цих вулицях не вдасться просто нанести розмітку на тротуар. цьому будуть заважати дерева, електричні стовпи тощо. якщо доріжка буде просто виляти поміж цих перешкод, її проектована швидкість зменшується, а від цього страждає її якість. до того ж, при реконструкції мала би враховуватись розв’язка тих місць, де велодоріжка перетинатиметься з проїзною частиною. вже не кажучи про генеральне планування веломаршрутів, бо доріжка, яка починається нізвідки і йде в нікуди нікому не потрібна.

      Тротуари в спальних районах широчезні — від 5 до 20 метрів. Вистачить місця для пішоходів і велосипедів. Звичайно, велодоріжка буде відокремлена від пішохідної зони.
      це здорова думка, яка вже неодноразово втілена у практику, до прикладу, поляками.
      дуже хочу вірити, що це зробимо і ми.

      • Шмід сказав:

        Не йдеться про те, аби просто нанести розмітку на тротуар. Ідея полягає в тому, щоб повністю спроектувати в межах тротуару нову аякісну сфальтову велодоріжку з раціональною траєкторією. Відокремлену від пішохідної зони. Адже по тих за совкового часу покладених бетонних плитах з 5-сантиметровими щілинами між ними — які на Влодка Великого чи Чорновола — їздити неможливо.

  2. velo сказав:

    Дуже цікаво було б знати, яким проектувальникам передано, ким затверджені пропозиції.

    • Шмід сказав:

      Пропозиції затверджені головою робочої групи Синюткою. Звісно, ці пропозиції — це колективна робота. Сам Синютка їх не придумав. Але він їх погодив.

      До пропозицій входить проектування велоінфраструктури першого етапу. Це вулиці, які я вже назвав, у межах південної частини Львова.

      Замовлення на проектування передано “ЛьвівДІПРОкомунбуд”, який очолює Хаврона Олег.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] у коментарі до мого попереднього посту, один з учасників робочої групи при міській раді щодо […]



Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

  • UA TOP Bloggers
  • цей блог відвідали

    • 364,458 рази (ів)
  • За умови повного або часткового використання iнформацiї відкрите гіперпосилання на
    Ровером по Львову roverompolvovu.org.ua є обов'язковим.
    Наслідки публікацій можуть не збігатись з намірами редакції.
%d блогерам подобається це: