Результати робочої групи стосовно велоінфраструктури


Нещодавно, у коментарі до мого попереднього посту, один з учасників робочої групи при міській раді щодо облаштування велоінфраструктуриОлег Шмід – розповів про результати їх діяльності.
Оскільки інформація доволі цікава і більш адекватна, ніж попередні заяви чиновників, я вирішив винести її в окрему публікацію.

Стосовно напрацювань:

Робоча пропозиція щодо проектування велоінфраструктури у Франківському районі вже передана проектувальникам. Це буде 1 етап розвитку велоінфраструктури у Львові. Туди входять вулиці Стрийська від нового стадіону до Стрийського парку, Хуторівка, Стуса, В. Великого, Наукова, Виговського, Любінська, Кульпарківська (між Великого і Науковою) та нові вулиці, де велодоріжки вже є в проекті (Ряшівська і Вернадського),

На подальших етапах буде розвиватися велоінфраструктура західної і північної частини Львова. Далі — Майорівка сполучиться з центром через Погулянку і вулицю Левицького. І нарешті — а це найважче — велодоріжки в центрі. Мало би бути кільце довкола страго міста по проспекту Свободи, Валовій, Підвальній і вулиці Гонти. Всі спальні мікрорайони мають бути з’єднані з цим кільцем.

Пропозиції затверджені головою робочої групи Синюткою. Звісно, ці пропозиції — це колективна робота.

До пропозицій входить проектування велоінфраструктури першого етапу. Це вулиці, які я вже назвав, у межах південної частини Львова.

Замовлення на проектування передано “ЛьвівДІПРОкомунбуд”, який очолює Хаврона Олег. (і який теж є членом робочої групи! – roverompoLvovu)

Стосовно ставлення влади до велосипедного питання:

Але всьому задуманому заваджає опір чиновників на рівні управлінь, які вважають розвиток інфраструктури у Львові не потребою міста, а якоюсь розвагою велолюбителів, яких треба задобрити (бо це ж частина електорату) подаруночком у вигляді якоїсь одної велодоріжки в межах парку, де вони будуть кататися туди-сюди.

Є намагання чиновників на рівні управлінь провести в пропозиції до бюджету міста не більше як 2 млн.гривень на ці потреби. А цього вистачить лише на проектування велодоріжок у межах тих вулиць, які я назвав. Про будівництво за ці гроші не може бути й мови.

Advertisements
Comments
8 Responses to “Результати робочої групи стосовно велоінфраструктури”
  1. Ігор коментує:

    Маю надію шо мої діти зможуть побачити велодоріжки у Львові. І Садового, який по них їде на роботу.. ))

  2. vovsad коментує:

    “…2 млн.гривень на ці потреби. А цього вистачить лише на проектування велодоріжок…”
    Не кисло коштує проектування…

    • Dyak коментує:

      Не хочу когоь там захищати, але теж спочатку думав багато. Потім прикинув. Це 250 000 доларів.
      Наскільки мені відомо, то простий проект квартитри від дизайнера, коштує ~10$ за кв.м..
      Я розумію що дизайн квартири і проектування велодоріжки порівнювати важко. Але навіть при вартості 5$ за 1кв.м. велодоріжки при умові ширини велодоріжки 2 м то виходить 25 км. Наприклад від стадіону до стрийського парку 5 км.

      Тобто може і якраз. Хоча звичайно що б дуже хотілось побачити кошторис.

      • Шмід коментує:

        Проектування за 2 млн поширюється на вулиці: Стрийська від нового стадіону до Стрийського парку, Хуторівка, Червоної Калини, Стуса, В. Великого, Наукова, Виговського, Любінська, Кульпарківська (між Великого і Науковою). Явно більше 5 км, а може, й більше 25-ти км.

  3. Dyak коментує:

    Стадіон – парк = 5,5
    хуторівка = 2,1
    Червоної Калини(санта-барбара), Стуса(стрийський базар) = 6,1
    Наукова (від стрийської до кульпи) – 2,6
    Влодка великого (від стрийської до кульпи) – 2,6
    Кульпарківська (між Великого і Науковою) – 1
    Виговського – 1,6
    Любінська – 3,3
    разом – 22,2 км

    • Шмід коментує:

      Усе це треба помножити на 2, тому що велодоріжки будуть проходити по обидвох боках вулиці. Ширина односторонньої доріжки 1,5 метра.

  4. Ну ви знаєте, хлопці, 2 млн на проектування – це реалістичні гроші. Головне, щоб їх на відкати не перевели. Бо за чутками, в сферах, де продукт – папір, а не щось матеріальне, на відкат йде до 70-80%. Ну а що стосується “не дали грошей на будівництво” – не переймайтеся. Проектування теж вимагає часу. Рік – реалістичний термін. Можна, звичайно, і швидше, але це не настільки багато, щоб робити проблему.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

  • UA TOP Bloggers
  • цей блог відвідали

    • 374,313 рази (ів)
  • За умови повного або часткового використання iнформацiї відкрите гіперпосилання на
    Ровером по Львову roverompolvovu.org.ua є обов'язковим.
    Наслідки публікацій можуть не збігатись з намірами редакції.
%d блогерам подобається це: