Найспокійніший маршрут з Сихова до центру


Я завжди вважав найбільшою проблемою Сихова те, що доїхати звідти до центру міста неможливо, оминувши швидкі та шумні магістралі. На відміну від інших районів міста, немає тихеньких вуличок, якими можна проїхати до самого центру. Щоб не було нудно їздити, я завжди комбіную варіанти поїздки Сихів-центр. Наразі, найбільш спокійним та приємним (але не найшвидшим) варіантом є ось цей:


У вихідні чи коли є достатньо часу я тепер часто користуюсь цим маршрутом.
З центру, зазвичай, повертаюсь таки через Сихівський міст, бо завжди кортить побачити звідти захід сонця)

Comments
7 Responses to “Найспокійніший маршрут з Сихова до центру”
  1. Андрій Рущак коментує:

    Однозначно ненайшвидший шлях 🙂

    Обов’язково його спробую, коли буде багато вільного часу. Я ж зазвичай їжджу через сихівський міст і вниз по Стуса, не особливо спокійно, зате швидко.

  2. Андрій Рущак коментує:

    А як би ти запропонував їхати з Сихова на Привокзальну? Так щоб спокійно і машин поменше.

    • nazarukove коментує:

      проблема в тому, що зі Сихова в будь-якому випадку магістральні вулиці не оминути. але є один маршрут з, імхо, мінімальним виїздом в трафік. потім намалюю.

  3. Сірко коментує:

    Якщо хочеться спокою та природи – Їду з сихова таким маршрутом – Гуртовий “Шувар”, навпроти звертаєш через УКУ (католицький університет) повз 2 чудові озера, віїзжаю на станцію “пересенківка” що на вул.Луганскій, з відти позаду податкової через Стрийський парк і я вже в центрі. Мені чомусь цей маршрут більше подобається ніж мчати через міст..

    • nazarukove коментує:

      я от завжди думаю про цей маршрут! (сьогодні навіть думав попробувати)
      я завжди намагаюсь їхати до гуртового “Шувару” через ліс, Хоткевича, і завжди їжджу позаду Податкової до Стрийського парку. І мене завжди дратувало, що між цими двома точками не можу знайти перемички.
      два питання: попри УКУ є нормальна зручна стежка?
      до станції Персенківка є переїзд чи треба переносити ровер через колію?

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] опублікував варінт поїздки з Сихова до центру. В коментах мене запитали про варіант з Сихова до […]



Залишити відповідь

  • UA TOP Bloggers
  • цей блог відвідали

    • 379,111 рази (ів)
  • За умови повного або часткового використання iнформацiї відкрите гіперпосилання на
    Ровером по Львову roverompolvovu.org.ua є обов'язковим.
    Наслідки публікацій можуть не збігатись з намірами редакції.
