Видають бажане за дійсне – велосипедисти сфотографували як нині виглядають обіцяні чиновниками велодоріжки


Вже другий рік поспіль влада Львова активно інформує мешканців та гостей міста про розвиток велосипедної інфраструктури. Причому кожного разу посадовці обіцяють як не велосипедну доріжку на відремонтованій магістральній вулиці, то принаймні включення такої можливості до плану реконструкції доріг.

18 квітня 2011 року відбулися навіть громадські слухання з питань обговорення схеми будівництва велосипедних доріжок у місті Львові, де радник міського голови з питань розвитку велосипедної інфраструктури представив Програму впровадження велосипедної мережі та відповідної інфраструктури в 2011-2020 рр. А 23 травня виконавчий комітет ЛМР прийняв рішення про погодження Програми першої стадії розвитку велосипедної мережі та супровідної інфраструктури у Львові у 2011-2019 роках. Аби закріпити грандіозні плани конкретними діями у бюджеті розвитку міста на 2011 рік, місцеві обранці передбачили 1 000 000 грн. безпосередньо на облаштування велосипедної інфраструктури на вулицях Науковій та Стрийській. Решту велодоріжок мають будувати за кошти, виділені на реконструкцію та будівництво вулиць.

Незабаром 2011 рік сягне свого екватора, тому активісти Асоціації велосипедистів Львова вирішили відслідкувати наскільки плани розвитку велосипедної інфраструктури Львова1 втілили у життя за останні півроку.

1. Добудова вулиці Вернадського
Роботи на цій вулиці розпочалися лиш кілька тижнів тому зі сторони вулиці Стрийської від Автовокзалу. Вона має проходити біля новозбудованого стадіону, через с. Зубра і з’єднається з вже існуючим відрізком вулиці Вернадського на Сихові. Зараз там тривають земляні роботи по розчищенню території, тому про існування на ній велодоріжки говорити рано. Однак один з архітекторів, який проектував цю вулицю, запевняв, що велодоріжка там буде, адже включена до проекту. Тому залишається сподіватися на краще.
vernadskogo

2. Добудова вулиці Ряшівської
Подібну ситуацію спостерігаємо і на вул. Ряшівській, яка має забезпечити найкоротше та найшвидше сполучення між аеропортом та стадіоном до Євро-2012. Новозбудована магістраль має пролягати через приватні садово-городні земельні ділянки, які міська влада ще має викупити у власників, тому ні дороги, ні велодоріжок поки не спостерігаємо. Проте в одному з останніх інтерв’ю представник підрядної організації «Онур» запевнив, що велодоріжки на новій вулиці будуть облаштовані. І знову залишається вірити в обіцянки.
ryashivskogo

3. Ремонт вулиці Шевченка
Більше місяця тривають ремонтні роботи на вул.Шевченка. Мікрорайон Рясне 2 вже отримав нову дорожню магістраль, яка була розширено до чотирьох, місцями шести, смуг для руху транспорту. Однак явних ознак велодоріжок на відремонтованому відрізку шляху немає. Можливо, місцями широкі тротуари без спеціального ознакування, згодом будуть протрактовані як частина обіцяної велоінфраструктури?
shevchenka
shevchenka2

4. Ремонтні роботи на вулиці Липинського
Чи не найбільше предметом інформаційних повідомлень міської влади ставала велодоріжка на вул. Липинського. Сама вулиця була введена в експлуатацію ще до Великодня, окремої велодоріжки на проїжджій її частині прокладено не було. Зараз там тривають роботи з впорядкування тротуарів та хідників, а на перехресті з вул. Замарстинівською нещодавно замостили метрів тридцять велодоріжки.

lypynskogo

Однак, якщо початок велодоріжки хоч якось визначити можна, існуючий тротуар на певному відрізку розширюється і рівномірно розподіляється для руху пішоходів та велосипедистів, то її продовження встановити важко.

lypynskogo2

Майстри, які працювали неподалік підтвердили, що велодоріжка і далі буде прокладена вздовж вулиці Липинського на тротуарі. Таке вирішення ситуації поки виглядає найоптимальнішим, адже місце для велодоріжки на тротуарі справді є. Та й машини там паркуватися не будуть. Проте чи будуть продовжуватися роботи над впорядкуванням старих тротуарів, які не мають стосунку до реконструкції вулиці, залишається питанням.

5. Ремонтні роботи на Городоцькій
Попри гучні заяви міських посадовців зробити велосипедні смуги на вулиці Городоцькій, на відтинку від Ряшівської до Виговського, обіцянка так і не була виконана. Аргументом міської влади стала досить висока інтерсивність руху автомобільного транспорту на чотирьох відремонтованих смугах автомагістралі. Якщо розглядати облаштування велоінфраструктури з точки зору безпеки для роверистів, то й справді, безпечніше виглядає побудова окремих велодоріжок на тротуарах чи травниках. Однак чи буде втілена в життя ще одна обіцянка влаштувати подвійну велодоріжку по травнику з непарної сторони вулиці Городоцької під час ремонту пішохідної зони – залишається лише сподіватись.



6. Велодоріжка-бонус на вул. Вороного

Натомість без жодних планів та концепцій з’явилася «велодоріжка» на проїжджій частині вулиці Вороного. Класичною вело доріжкою, щоправда, її назвати важко, адже прокладена за допомогою звичайної тротуарної плитки для пішохідних хідників. Але це не найбільша прикрість. За повідомленнями деяких міських посадовців, ця частина велоінфраструктури буде введена в експлуатацію лише у 2019 році. Оскільки зараз немає логічного продовження поза вулицею Вороного. Разом з тим, більшість велосипедистів сумніваються, у придатності використання такої велодоріжки через 10 років.

Як бачимо, станом на кінець червня, міська влада не надто поспішає реалізовувати свої обіцянки щодо облаштування велосипедної інфраструктури у місті Львові. Асоціація велосипедистів Львова, розуміючи фінансові та організаційні труднощі процесу, однак закликає посадовців не займатися популізмом, роздаючи порожні обіцянки, не підкріплені відповідними умовами, ресурсами та можливостями.

1На першому етапі запропоновано реалізувати пілотний проект виділеної велодоріжки за кошти з бюджету розвитку міста у найбільш сприятливому для велоінфраструктури районі – Південному. Оскільки в 2011 році передбачено будівництво вулиць Ряшівська і Вернадського, в проекті яких передбачено виділені велодоріжки по обидва боки вулиць, доцільно сполучити ці вулиці ланкою Наукова – Стрийська (від Наукової до кінця міста з відгалуженнями на новий стадіон і торговельно-розважальний центр «Кінг крос»). Реалізація цього проекту дасть Львову 36-кілометрову (в обидві сторони) велосипедну магістраль по вулицях Ряшівська, Наукова, Стрийська, Вернадського.

Протягом 2011 року передбачено збудувати велодоріжки чи велосмуги в рамках реконструкцій вулиць Зелена (від кінця міста до Пасічної), Пасічна, Липинського (від Чорновола до Промислової), Хмельницького (від Липинського до Опришківської), Чорновола (від Липинського до Варшавської), Шевченка (від Рясного 2 до Левандівської), Сяйво, Левандівська (від Сяйво до Ливарної), Городоцька (від Ряшівської до Кульпарківської), Антоновича (пішохідний п’ятачок на перехресті з вулицею Кульпарківською), Червоної Калини, пр.Свободи, Чернівецька, Коновальця (від Мельника до Залізняка).

джерело: Асоціація велосипедистів Львова

Comments
One Response to “Видають бажане за дійсне – велосипедисти сфотографували як нині виглядають обіцяні чиновниками велодоріжки”
  1. tossfromua каже:

    дивлюся на це все і не вірю, що до моєї старості щось буде. Хоча мені приємно ганяти між автами по львівських пропках )))

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

  • UA TOP Bloggers
  • цей блог відвідали

    • 362,037 рази (ів)
  • За умови повного або часткового використання iнформацiї відкрите гіперпосилання на
    Ровером по Львову roverompolvovu.org.ua є обов'язковим.
    Наслідки публікацій можуть не збігатись з намірами редакції.
%d блогерам подобається це: