Коротко про нову мережу громадського транспорту Львова


Це перша публікація в цьому блозі, яка не стосується велосипеда. Але за якісний громадський транспорт у Львові я вболіваю так само сильно, як і за велоінфраструктуру. Тому ця публікація з’явилась.

Сьогодні у міській раді відбулись громадські слухання стосовно проекту нової мережі громадського транспорту Львова. Це питання добряче турбує громаду міста, бо зала була переповнена людьми, зауваженнями, пропозиціями та емоціями як пасажирів, так і перевізників. Спробую і тут в кількох тезах про це розповісти:

  • Розробляли нову мережу Управління транспорту та зв’язку Львівської міської ради, компанія Луїс Бергер САС та Львівська Політехніка. Представників компанії на слуханнях не було.
  • За проектом наявну кількість автобусних маршрутів (78, з яких 31 проходить через центр) планують зменшити практично вдвічі – до 46.
  • Наявні тролейбусні та трамвайні маршрути залишать без змін, 10 та 9 відповідно, та збільшать їх пасажиропотік за рахунок того, що автобусні маршрути не дублюватимуть маршрути електротранспорту, як це є зараз.
  • Автобусні маршрути поділять на радіальні (6) та хордові (40).
  • Радіальні сполучатимуть центр міста з основними “спальними” районами міста – Сихів, Балатон, Рясне, Стрийська, Городоцька, Винники.  На цих маршрутах діятиме трансферний квиток (зрештою, на 4-ох маршрутах він уже діє з понеділка).
  • У хордових маршрутів інше призначення – сполучати усі райони міста між собою, в обхід центральної частини, не дублюючи один одного.
  • Планується зменшення часу подорожі, фіксований графік руху та інтервал “4-5, максимум 5-7 хвилин”.
  • Для контролю дотримання графіку планується встановити апарати gps навігації у кожному автобусі.
  • Повне введення транспортної мережі у дію має відбутись на початку 2012-го року.
  • Щоденний пасажиропотік у Львові складає 1 092 000 пасажирів. Неймовірна для мене цифра.
  • 80% поїздок у Львові здійснюють на відстань 7-9 км. Очевидна для мене цифра. Це черговий аргумент на користь розвитку велосипедного руху – таку відстань здорова людина без проблем долає за 30 хвилин. І “маршруток” не треба.
  • Усі маршрути є тут. Зауваження можна і треба надсилати до 26 серпня.

p.s. для мене завжди найбільшою проблемою громадського транспорту здавались водії (кожен з нас може розказати з десяток історій про них). Але коли сьогодні я побачив питому масу “рагулізму” власників перевізних компаній, то я зрозумів, що тут буде доречним вислів “риба гниє з голови”.

 

Advertisements
Comments
13 Responses to “Коротко про нову мережу громадського транспорту Львова”
  1. Андрій коментує:

    «Щоденний пасажиропотік у Львові складає 1 092 000 пасажирів. »
    Трохи не так – не пасажирів, а поїздок, наскільки я зрозумів з контексту.

    Я ж до закінчення не досидів – що там з «рагулізмом» було?

    • nazarukove коментує:

      Не думаю, що поїздок. Тоді це взагалі неймовірна цифра виходить. Поїздок в одного автобуса не може бути більше, ніж пасажирів в ньому.

      Та під час слухання і після нього чув про що і як перевізники розмовляли між собою. Для мене тепер цілком очевидно, що інакше як за скот вони пасажирів не вважають.

      • Андрій коментує:

        «Поїздка» – це між сів і вийшов, тобто один пасажир може зробити кілька поїздок за день. Ну або я зовсім в танку.

        Ну а перевізники ставляться до пасажирів так, як останні їм дозволяють, імхо.

        • nazarukove коментує:

          >Ну а перевізники ставляться до пасажирів так, як останні їм дозволяють, імхо.

          Теж правда.

        • Bata коментує:

          Я думаю, що правильно розраховувати з кількості отриманих грошей (правильно – проданих квитків) за день без витрат і т.д. але і тут все на словах, бо ж ці цифри можна перекрутити як завгодно. Чи пасажиропотік досліджувала якась контора? За допомогою паса-жиро-потоку вимірювача)))))))))))))

  2. nazarukove коментує:

    говорили про те, що місто було змодельоване з точністю до кожного під’їзду так, щоб можна було отримати інформацію про пасажиропотік з кожного житлового району.

  3. Лев Лукомський коментує:

    Супер! Потихенько перетворюємось на європу 🙂
    Чекаю-не-дочекаюсь коли буде розклад трнспорту і він буде їздити регулярно.
    Надіюсь GPS-інфа буде доступна публічно, так що я зможу на телефоні подивитись як далеко є мій автобус

  4. Pavlo коментує:

    Насправді проблему транспорту повністю не реально вирішити в такі короткі строки. Переїхавши до Львова 7 років назад я застав такий незручний транспорт як Пижики де стояти було не реально а на сидіння влазилися тільки діти (доросла людина там просто не поміститься) з того часу автопарк змінився повністю, за останній рік зявилося трохи великих автобусів. Думаю років за 10 транспорт у Львові матиме зовсім інший вигляд. Вже третій рік як я відмовився від громадського транспорту, причин кілька: дуже довго (велосипедом в кілька разів швидше), частіше всього не комфортно (маршрутка = громадська баня). Від автівки я також відмовився (стоїть під хатою, гниє) автівкою в час пік разів в 2 довше ніж велосипедом. Народ пересідайте на велосипед, нам потрібно брати приклад з Австрії і Голландії.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] осьо можна побачити оптимізм, з яким я дивився на ці реформи ще півроку […]

  2. […] Саме на громадських слуханнях я вперше детально почув про транспортну реформу ще за кілька місяців до […]



Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

  • UA TOP Bloggers
  • цей блог відвідали

    • 369,581 рази (ів)
  • За умови повного або часткового використання iнформацiї відкрите гіперпосилання на
    Ровером по Львову roverompolvovu.org.ua є обов'язковим.
    Наслідки публікацій можуть не збігатись з намірами редакції.
%d блогерам подобається це: