З останнього у пресі на тему велосипеда


Львівська альтернатива: Ровер vs Range Rover \\ Zaxid.net

автор: Любко Петренко

Похмурі часи залишилися в минулому. Нині ударними темпами на львівських вулицях прокладають велодоріжки. Львівські роверисти віддавна очікували на це. Довгі роки вони вели нерівну війну з місцевими ретроградами за право стати повноцінними учасниками вуличного руху. І домоглися свого. А що тяжче дістається перемога, то солодшим є її смак.

У зоні небезпеки \\ Львівська Пошта

автор: Уляна Депутович

За словами Ірини Пилат, слід пам’ятати, що велосипедисти – повноцінні учасники дорожнього руху, і за порушення  ними правил передбачена відповідальність у вигляді штрафу від 85 до 136 грн. Якщо порушення вчинені водієм велосипеда в стані алкогольного сп’яніння, сума штрафу зростає  до 170 грн.  У випадку аварійної ситуації з вини велосипедиста грошові стягнення сягають 255 грн. Карають порушників і громадськими роботами від 20 до 40 годин. Проте найбільшим покаранням для велосипедиста-порушника може стати втрата здоров’я і навіть життя.

Від себе можу додати, що у першому матеріалі можна було й оригінальніше порівняння для зголовку придумати, а в останньому абзаці так не драматизувати з велостоянкою біля Ратуші, бо йому навіть з вікна мало б бути видно, що влітку вона направду переповнена. Тим не менше, дякую автору за ретельний моніторинг і опис ситуації. Любко Петренко при написанні матеріалу сам двічі дзвонив до мене (і не тільки до мене), щоб розібратись у ситуації.

До другого матеріалу зауважень по суті немає, бо все правдиво (стягнення за вину в ДТП платив навіть я). Єдине, що не вказала Уляна, це те, що більшість цьогорічних ДТП трапляються саме в області, а не у місті. І там справді так гостро стоїть питання безпеки та знання правил велосипедистами. У Львові ж таких горе-велосипедистів значно менше. Відповідно і ДТП в межах Львова теж трапляються з велосипедистами значно рідше.

Дякую журналістам і виданням за те, що піднімають тему велосипедного руху на значно глибшому рівні, ніж було раніше. З нетерпінням чекаю, коли з’являться матеріали про велосипедну культуру в місті, про те, що велоінфраструктура потрібна не просто велосипедистам, а місту вцілому.

Comments
One Response to “З останнього у пресі на тему велосипеда”
  1. Pavlo каже:

    Основна причина ДТП за участі велосипедистів – це необладнаність велосипеду. Частенько такі ДТП трапляються вночі. Спробуйте хтось на автівці проїхатися до Стрия, скільки ви зустрінете вуйків на чорних “Українах” вдягнутих у чорне і без світловідбивачів. Таких роверистів насправді не видно, от вони і попадають під колеса.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

  • UA TOP Bloggers
  • цей блог відвідали

    • 362,037 рази (ів)
  • За умови повного або часткового використання iнформацiї відкрите гіперпосилання на
    Ровером по Львову roverompolvovu.org.ua є обов'язковим.
    Наслідки публікацій можуть не збігатись з намірами редакції.
%d блогерам подобається це: