Міські перегони – 2011
Дехто з читачів цього блогу може пам’ятати міські транспортні перегони-2010.
Тоді з чотирьох районів Львова до площі Ринок виїхали одночасно велосипедист, пасажир громадського транспорту і водій авто.
У всіх чотирьох випадках першим приїхали велосипедисти.
Ми хотіли показати, що велосипед не найшвидший, а саме наймобільніший.
Проте, багато хто почав сумніватись у правдивості цих перегонів. Мовляв, ми з водіями “нахімічили”, бо вони всі приїхали останніми.
Цього року я хочу ще раз провести цю акцію і запропонувати кожному охочому взяти у ній участь. Можливо, так перегони будуть більш точними. Усі витрати покриємо.
Якщо ви хочете взяти участь в цьому експерименті, то мої контакти знайти не важко.
Питання, пропозиції, бажання взяти участь висловлюйте в коментарях.
Буду вдячний за поширення інформації.
А можна мотоциклом?
ага, доречі, Тарасе, зі СКУТЕРом певно було б цікаво)
думаю, що ровер він обставить
моцик – нє, точно застряне в пробці:
в ровера руль (припустим) шириною 55 см,
в скутера – біля 60-65
у моцика припустим ширина – 70-80 см (не гоночний!)
а плюс довжина…
Точно застрягне? http://www.youtube.com/watch?v=EIZTqASW0WE#at=30
Ггг, ну я перепрошую, якщо їздити по зустрічній, на червоне і порушувати рядність/підрізати машини, то може воно і так))) Я теж іноді порушую, але повірте, автомобілісти нас за це зневажають!
Взагалі, я мав на увазі що в правому ряді моцик не проїде, а ровер – спокійно, але це все відносно. Ніхто нікому не заборонить викручуватися як може, так само не розкаже як правильно їздити. І у нас у Львові (особливо, так і в деяких європейських містах) є така проблема – їздити не порушуючи неможливо, бо не проїдеш; а не проїдеш, бо всі порушують і блокують дорогу (перехрестя) – замкнуте коло…
Якого числа на котру годину підтягуватись?
Велосипедом!
21 вересня.
годину і місце повідомлю пізніше. коли розподілю точки старту.
фініш буде на пл. Ринок.
орієнтовно 9-10 година.
Основний мінус даного конкурсу, імхо, – віддаленість пропонованого фінішу від реального світу. Ну невже всі їдуть до ратуші? Давайте візьмемо реальний старт і фініш, з реального життя, і спробуємо трьома видами транспорту.
Щоб не бути голослівним – для мене МЕГАреальним маршрутом є від Санта-Барбари до вул. Залізнична. Це більше за середньостатичну поїздку Львовом (7-9 км), але це реальніше, аніж «поїдемо на площу Ринок».
Чи приймаєте в конкурс інші маршрути? Якщо так, то є кілька цікавих варантів 😉
поїздка на площу Ринок – теж цілком реальна поїздка.
я, наприклад, доволі часто так їжджу, багато хто домовляється там про зустрічі.
площа Ринок, як не як, є і культурним, і діловим центром. не лише вона, але вона особливо.
окрім того, площа Ринок – це як оптимальний варіант точки у центрі міста, бо йдеться в першу чергу про добирання від околиць до центру. і потрібно саме середньостатистичну поїздку.
окрім, того організувати і проконтролювати учасників в маршрутах з різним фінішом важко. коли до цього додається робота з пресою, то ще важче.
і не потрібно це розуміти як конкурс, перегони чи якесь дослідження.
ми МОДЕЛЮЄМО одну з побутових ситуацій, коли людина виходить вранці зі свого будинку і в неї є три варіанти. звичайно, кожен варіант має свої переваги і недоліки. і я тішусь, якщо ця акція піднімає обговорення цих переваг і недоліків.
ми зовсім не хочемо, щоб велосипедист в поті чола змагався з маршруткою, аби бути першим, а машина тулилась в другий ряд. не це наша мета.
якщо є три учасники, які готові поїхати з Сихова на Залізничну, то я не їм не командир, щоб забороняти)
Поговорив зі знайомими. Дійсно, площа Ринок є типовим місцем зустрічі, тому забираю свої слова про «нереальність» задачі назад, вибачай 🙂
та нема за що вибачатись. критика завжди штука хороша.
так можна побачити свої ідеї збоку.
Насправді, площа Ринок є місцем яке найбільш(!) віддалене від автомобільних парковок у цілому місті Львові. Тому автомобілістам велику частину маршруту приходиться йти пішки. Впевнений що це і є основна причина, чому вони приходять (зауважте що не приїзджають, а саме приходять) останні. Тому вважати площу Ринок середньостатистичним кінцевим пунктом для поїздки містом м’яко кажучи не вірно.
взагаліто якщо відкинути трамвай що їздить площею ринок, то потенційні місця парковки ближчі аніж наприклад зупинки маршруток. Звичайно що велосипедисту це не грозить, на то він і велосипедист, але тут можна сказати, що велосипедист від своїх дверей може заїхати значно ближче до будь-якої крапки в місті. Наприклад в нас в офісі велопарковка в 2 метрах від входу, а автомобільем ближче ніж на 20 метрів не підїдеш, і так в 99% випадків, теж не справедливість?
пасажирам громадського транспорту теж довелось йти до площі Ринок.
це якраз аргумент на користь велосипеда – він наймобільніший, бо йому не потрібно в центрі “ходити”. він практично всюди може порівняно швидко проїхати.
а сьогоднішні перегони наближені до життя – люди кожного ранку “ходять” до свого транспорту – по авто до стоянки\зі стоянки, до машрутки/від маршрутки.
ровер такої радості позбавлений – ним можна проїхати всюди. тому все вірно
Абсолютно не заперечую що велосипед дуже мобільний засіб пересування. Але якщо ціль експерименту була зібрати статистичні дані про мобільність того чи іншого транспорту, то тоді така статистика не є достатньо репрезентативною.
Тепер поясню чому я так вважаю. Експеримент полягав у добиранні з різних точкок міста до однієї точки. Тобто з точки Б в точку А, з В знову в А, з Д знову в А, і т.д. Тоді коректно було б результатом вважати що велосипед самий швидкий засіб добирання з будьякої точки міста в центр міста. Але ж більшість людей кінцевою точкою далеко не завжди вибирають центр. Тому коректно було б проводити експеримент з маршрутами А в Б, В в Д, і т.д… де початкові та кінцеві точки вибирались би випадковим чином.
З іншого боку, навіть якби велосипед і не був найшвидшим, він всерівно екологічніший, здоровіший, дешевший і т.д. З рештою кльовий експеримент, молодці!
Як з тобою можна зв’язатись щоб обговорити умови проведення, а то в скайп я тебе вроді додав, але ніяк в онлайні не можу зловити. мій скайп додай до друзів (якшо я не тебе добавив, бо там був дуже великий вибір) skype takirelli
Акція пройшла успішно! Дякую організаторам за гарно проведений час!