Міські перегони – 2011


Дехто з читачів цього блогу може пам’ятати міські транспортні перегони-2010.
Тоді з чотирьох районів Львова до площі Ринок виїхали одночасно велосипедист, пасажир громадського транспорту і водій авто.
peregony
У всіх чотирьох випадках першим приїхали велосипедисти.
Ми хотіли показати, що велосипед не найшвидший, а саме наймобільніший.

Проте, багато хто почав сумніватись у правдивості цих перегонів. Мовляв, ми з водіями “нахімічили”, бо вони всі приїхали останніми.
Цього року я хочу ще раз провести цю акцію і запропонувати кожному охочому взяти у ній участь. Можливо, так перегони будуть більш точними. Усі витрати покриємо.

Якщо ви хочете взяти участь в цьому експерименті, то мої контакти знайти не важко.
Питання, пропозиції, бажання взяти участь висловлюйте в коментарях.
Буду вдячний за поширення інформації.

Comments
16 Responses to “Міські перегони – 2011”
  1. Yosyp Prokopyak (@yprokopyak) коментує:

    А можна мотоциклом?

  2. Тарічок коментує:

    ага, доречі, Тарасе, зі СКУТЕРом певно було б цікаво)
    думаю, що ровер він обставить
    моцик – нє, точно застряне в пробці:
    в ровера руль (припустим) шириною 55 см,
    в скутера – біля 60-65
    у моцика припустим ширина – 70-80 см (не гоночний!)
    а плюс довжина…

      • Тарічок коментує:

        Ггг, ну я перепрошую, якщо їздити по зустрічній, на червоне і порушувати рядність/підрізати машини, то може воно і так))) Я теж іноді порушую, але повірте, автомобілісти нас за це зневажають!
        Взагалі, я мав на увазі що в правому ряді моцик не проїде, а ровер – спокійно, але це все відносно. Ніхто нікому не заборонить викручуватися як може, так само не розкаже як правильно їздити. І у нас у Львові (особливо, так і в деяких європейських містах) є така проблема – їздити не порушуючи неможливо, бо не проїдеш; а не проїдеш, бо всі порушують і блокують дорогу (перехрестя) – замкнуте коло…

  3. Юрій коментує:

    Якого числа на котру годину підтягуватись?
    Велосипедом!

    • nazarukove коментує:

      21 вересня.
      годину і місце повідомлю пізніше. коли розподілю точки старту.
      фініш буде на пл. Ринок.
      орієнтовно 9-10 година.

  4. Андрій Рущак коментує:

    Основний мінус даного конкурсу, імхо, – віддаленість пропонованого фінішу від реального світу. Ну невже всі їдуть до ратуші? Давайте візьмемо реальний старт і фініш, з реального життя, і спробуємо трьома видами транспорту.

    Щоб не бути голослівним – для мене МЕГАреальним маршрутом є від Санта-Барбари до вул. Залізнична. Це більше за середньостатичну поїздку Львовом (7-9 км), але це реальніше, аніж «поїдемо на площу Ринок».

    Чи приймаєте в конкурс інші маршрути? Якщо так, то є кілька цікавих варантів 😉

    • nazarukove коментує:

      поїздка на площу Ринок – теж цілком реальна поїздка.
      я, наприклад, доволі часто так їжджу, багато хто домовляється там про зустрічі.
      площа Ринок, як не як, є і культурним, і діловим центром. не лише вона, але вона особливо.
      окрім того, площа Ринок – це як оптимальний варіант точки у центрі міста, бо йдеться в першу чергу про добирання від околиць до центру. і потрібно саме середньостатистичну поїздку.
      окрім, того організувати і проконтролювати учасників в маршрутах з різним фінішом важко. коли до цього додається робота з пресою, то ще важче.
      і не потрібно це розуміти як конкурс, перегони чи якесь дослідження.
      ми МОДЕЛЮЄМО одну з побутових ситуацій, коли людина виходить вранці зі свого будинку і в неї є три варіанти. звичайно, кожен варіант має свої переваги і недоліки. і я тішусь, якщо ця акція піднімає обговорення цих переваг і недоліків.
      ми зовсім не хочемо, щоб велосипедист в поті чола змагався з маршруткою, аби бути першим, а машина тулилась в другий ряд. не це наша мета.
      якщо є три учасники, які готові поїхати з Сихова на Залізничну, то я не їм не командир, щоб забороняти)

      • Андрій Рущак коментує:

        Поговорив зі знайомими. Дійсно, площа Ринок є типовим місцем зустрічі, тому забираю свої слова про «нереальність» задачі назад, вибачай 🙂

        • nazarukove коментує:

          та нема за що вибачатись. критика завжди штука хороша.
          так можна побачити свої ідеї збоку.

      • Андрій коментує:

        Насправді, площа Ринок є місцем яке найбільш(!) віддалене від автомобільних парковок у цілому місті Львові. Тому автомобілістам велику частину маршруту приходиться йти пішки. Впевнений що це і є основна причина, чому вони приходять (зауважте що не приїзджають, а саме приходять) останні. Тому вважати площу Ринок середньостатистичним кінцевим пунктом для поїздки містом м’яко кажучи не вірно.

        • dyak коментує:

          взагаліто якщо відкинути трамвай що їздить площею ринок, то потенційні місця парковки ближчі аніж наприклад зупинки маршруток. Звичайно що велосипедисту це не грозить, на то він і велосипедист, але тут можна сказати, що велосипедист від своїх дверей може заїхати значно ближче до будь-якої крапки в місті. Наприклад в нас в офісі велопарковка в 2 метрах від входу, а автомобільем ближче ніж на 20 метрів не підїдеш, і так в 99% випадків, теж не справедливість?

        • nazarukove коментує:

          пасажирам громадського транспорту теж довелось йти до площі Ринок.
          це якраз аргумент на користь велосипеда – він наймобільніший, бо йому не потрібно в центрі “ходити”. він практично всюди може порівняно швидко проїхати.

          а сьогоднішні перегони наближені до життя – люди кожного ранку “ходять” до свого транспорту – по авто до стоянки\зі стоянки, до машрутки/від маршрутки.

          ровер такої радості позбавлений – ним можна проїхати всюди. тому все вірно

        • Андрій коментує:

          Абсолютно не заперечую що велосипед дуже мобільний засіб пересування. Але якщо ціль експерименту була зібрати статистичні дані про мобільність того чи іншого транспорту, то тоді така статистика не є достатньо репрезентативною.

          Тепер поясню чому я так вважаю. Експеримент полягав у добиранні з різних точкок міста до однієї точки. Тобто з точки Б в точку А, з В знову в А, з Д знову в А, і т.д. Тоді коректно було б результатом вважати що велосипед самий швидкий засіб добирання з будьякої точки міста в центр міста. Але ж більшість людей кінцевою точкою далеко не завжди вибирають центр. Тому коректно було б проводити експеримент з маршрутами А в Б, В в Д, і т.д… де початкові та кінцеві точки вибирались би випадковим чином.

          З іншого боку, навіть якби велосипед і не був найшвидшим, він всерівно екологічніший, здоровіший, дешевший і т.д. З рештою кльовий експеримент, молодці!

  5. Taras коментує:

    Як з тобою можна зв’язатись щоб обговорити умови проведення, а то в скайп я тебе вроді додав, але ніяк в онлайні не можу зловити. мій скайп додай до друзів (якшо я не тебе добавив, бо там був дуже великий вибір) skype takirelli

  6. Тарічок коментує:

    Акція пройшла успішно! Дякую організаторам за гарно проведений час!

Залишити коментар

  • UA TOP Bloggers
  • цей блог відвідали

    • 412 892 рази (ів)
  • За умови повного або часткового використання iнформацiї відкрите гіперпосилання на
    Ровером по Львову roverompolvovu.org.ua є обов'язковим.
    Наслідки публікацій можуть не збігатись з намірами редакції.