Якщо нормальні автобуси Львову не світять, то дайте хоч погоду, щоб я пересів на ровер


Сьогодні я настільки паскудно добирався на роботу, що єдине, чого я тепер чекаю – це більш-менш сухої плюсової погоди, аби пересісти на велосипед і продовжити тихо ненавидіти весь громадський транспорт Львова.

джерело: skyscrapercity.com

З тієї нагоди я хочу перерахувати все, що мені особисто не подобається в громадському транспорті нашого міста:

  1. Немає достатньої кількості автобусів на найбільш насичених машрутах. Така проблема виникла, очевидно, через скорочення кількості маршрутів;
  2. Наявний автобусний парк – застарілий;
  3. Застарілий автобусний парк оновлено неякісними автобусами і більшість з них теж вже у неякісному стані;
  4. Автобуси маршруту 4а зменшують кількість ранкових виїздів при різкому зниженні температури;
  5. Автобуси радіальних маршрутів не їздять до опівночі, як було задекларовано;
  6. В усіх без винятку автобусах погане освітлення;
  7. У більшості автобусів, трамваїв та тролейбусів відсутній підігрів салону (влітку схожа проблема з кондиціонуванням повітря);
  8. У автобусах радіальних маршрутів вихлопний газ потрапляє у салон;
  9. Німецькі написи на “нових” автобусах;
  10. Немає єдиної системи оплати за проїзд, і відповідно:
  11. Немає моніторингу пасажиропотоку;
  12. Немає чітко фіксованих, обладнаних належною інформацією, зупинок;
  13. Кольорова схема поділу громадського транспорту на зони є беззмістовною;
  14. Маршрутні таблички на автобусах нечитабельні. Здебільшого через незрозумілий поділ на кольорові зони, а точніше криворуких дизайнерів, а ще точніше їх відсутність;
  15. Немає моніторингу руху кожного автобуса на маршруті, і відповідно:
  16. Водії самовільно змінюють маршрут руху;
  17. Водії не дотримуються інтервалу руху;
  18. Недостатня мережа продажу квитків на електротранспорт. Незрозуміла ініціатива диференціації продажу квитків на електротранспорт.
  19. І на завершення, мені не подобається як “Свобода” піариться на цій проблемі.

upd
20. Нагадали дуже важливий пункт: Водії курять, розмовляють по телефону і слухають ідіотську музику під час руху.

І, попри всі нарікання, мені особисто дійсно подобається нова схема руху громадського транспорту. Реформована система машрутів, як на мене, у 90% випадків здатна задовольнити потреби пасажирів. Інші 10% можна легко доопрацювати.

Однак! Втілення цієї схеми у життя показало, з огляду на вище перераховані пункти, що декларована реформа є насправді недореформою. Влада міста допустила системну помилку. В результаті, замість вирішити проблеми, вона ще більше загострила наявні. Якби я захотів скласти такий перелік 2 роки тому, то він був би практично ідентичним. Зараз ці проблеми просто ще більше вилізли на поверхню.

p.s. осьо можна побачити оптимізм, з яким я дивився на ці реформи ще півроку тому.

Comments
13 Responses to “Якщо нормальні автобуси Львову не світять, то дайте хоч погоду, щоб я пересів на ровер”
  1. casanoqueколега коментує:

    Про таблички дуже підтримую. Це маразм. Що фронтальні таблички, а що таблички із зупинками.

  2. Ярослав коментує:

    Сьогодні чудом заліз в 1а, і то лише тому що зупинився біля мене… Автобус був забитий по зав’язку, і частина пасажирів таки залишилась чекати на наступну машину(((
    Щодо табличок, то я теж їх не підтримую. Та й загалом вважаю, що людям які не до кінця були ознайомлені із специфічними проблемами нашого міста, не слід було пхатись щось робити. Краще б удосконалили стару схему а не знищили все і щось зліпили наново.

  3. Andrew Kuzminskyy коментує:

    доречі кольоровий поділ я не вважаю поганою ідеєю, скоріш недопрацьованою.
    Місто ділиться на райони,які мають відповідний колір.
    Просто людей не проінформували, що де і як….
    а фронтальні таблички якісь рагулі малювали!

    • nazarukove коментує:

      Львів немає сенсу ділити на кольорові зони. Це не Москва чи Нью-Йорк.
      Львів’яни в масштабах міста звикли орієнтуватись за назвами районів або вулиць. Цього більш ніж достатньо.
      Щоб доїхати на Левандівку, мені не потрібно знати, що вона зелена зона. Мені потрібен напис на маршрутній табличці – їде на Левандівку. Тим більше, якщо в Зелену зону, крім Левандівки ще входить Метро, то в навігації мені це ніяк не допоможе.
      Якщо вулиця Городоцька завдяки своїй довжині входить у три кольорові зони, то потрібний мені номер будинку 235 мені можна пояснити так: біля Цирку, біля вокзалу або біля Метро. Але синя, жовта і зелена зони для мене будуть незрозумілі.
      Львів доволі мале місто. І в ньому легко орієнтуватись з допомогою топніміки. Додаткові коди непотрібні. Тому я не бачу сенсу в кольорах.

      • Andrew Kuzminskyy коментує:

        Те що в одну кльорову зону входять кілька місць – це звичайно явно не плюс, проте для людей з вадами зору побачити червоний, зелений чи якийсь інший колір здалеку легше ніж прочитати ” Пр.Червоної калини”. Якщо грамотно підійти до оформлення самих трафаретів, то ці кольорові зони стають корисними.
        також я б запропонував зробити зупинки відповідної зони із такою ж кольоровою міткою.

        • nazarukove коментує:

          Якщо пасажир має вільний доступ до схеми руху (схеми! а не списку маршрутів), то йому достатньо побачити читабельний номер маршруту на автобусі і знати, що цей автобус їде конкретно в те місце, яке йому треба. А не просто в ту кольорову зону площею декілька кілометрів квадратних, яка йому треба.
          Проблема полягає у вільному та зручному доступі до інформації про рух громадського транспорту. Якщо цього доступу нема, то кольорові зони тільки ускладнюють життя пасажиру, бо кодують цю інформацію не тільки топонімами і номерами, а ще й кольорами.

  4. romanbaluk коментує:

    фотка в тему 😉

  5. ieskander коментує:

    люди пишуть пропозиції в ЛМР, їх розглядають та додають\змінюють маршрути, враховуючи кількість та доцільність пропозицій\скарг.

    • nazarukove коментує:

      я спостерігав за тим, як Білоус сприймає пропозиції та скарги. марна справа.
      тим більше моє невдоволення, як видно зі списку, не стосується самих маршрутів.

      більшість цих проблем треба було вирішувати політично вмотивованими управлінськими рішеннями ще до початку реформування громадського транспорту. а наприйняття таких рішень впливає не якась “книга скарг та пропозицій”.

      • Dyak коментує:

        Тарас, тут я з тобою не погоджуся, оскільки громадський транспорт не тільки для мешканців а і гостей міста. Більшість європейських міст так поділені, і скаж що коли я десь в праці чи будапешті, шукав як кудись доїхати то райно був ключовою характеристикою. Інеш питання що в нас це зонування рагульсько зроблено.

        • nazarukove коментує:

          Площа Будапешту – 525,16 кв.км.
          Площа Праги – 496 кв. км.
          Площа Львова – 182,01 кв.км.

          Для туристів у Львові буде достатньо належного туристичного маркування, оскільки на Левандівку, Сихів чи Балатон вони й так не підуть.

          Для інших гостей міста колір матиме таке ж значення, як назва цього району. Для них це не означатиме нічого.

          Тому належна схема руху з транслітом, розміщена на всіх зупинках та в усіх маршрутках в умовах Львова є цілком достатньою. Життя гостям міста спрощують якраз схеми руху.

          Навіть за наявності кольорових зон, гостеві міста доведеться вчити топонім. Оскільки топонімами користуються всі і завжди.

          Колір можна використовувати для розмежування різних гілок метро (бо вони під землею і фіг поймеш, куди їдеш). І то, тільки тоді, коли їх не більше 10.

          Я собі то так бачу.

  6. Марта коментує:

    Сама нова схема руху ніби непогана, великий плюс, що через центр тепер мало що їздить.
    Але, як завжди, хорошу ідею спаскудили кривою реалізацією 😦
    Організація: таблички, відсутність нормального інформування, схем руху на зупинках, та ще купа всього – до одного місця 😦
    Решта описаних проблем були й раніше і за них взагалі не бралися. Хіба що поставлять GPS датчики у всі автобуси і введуть електронний квиток, як міська влада обіцяє, подивимося…

Залишити відповідь

  • UA TOP Bloggers
  • цей блог відвідали

    • 378,842 рази (ів)
  • За умови повного або часткового використання iнформацiї відкрите гіперпосилання на
    Ровером по Львову roverompolvovu.org.ua є обов'язковим.
    Наслідки публікацій можуть не збігатись з намірами редакції.
