Викрали велосипед Forward // 31.05.2012


31 травня на площі Ярослава Осмомисла біля аптеки “Знахар” близько 20 години вкрали абсолютно новий чорний з білими написами ровер Forward-Discovery 001.

Ровер абсолютно новий, куплений 30.05.2012 р.; отож їздила на ньому буквально кілька годин. Чорний колір (блискучий, не матовий). Номер рами: АТВ 11S00078.

Написи на рамі зроблені білим кольором; на нахиленій частині: “Forward”, на – прямій – “Discovery”. Так само є написи на задній частині рами написи: “Forward 001” та “Discovery 001”. Сідло – неоригінальне, переставлене на “Longus”, широке, темно-сірого кольору (оригінальне сідло – чорне з двома червономи полосками).

Дискові механічні гальма, регульована вилка “Suntoor XCT” (сіра, червона і біла літери) (система “lock-out” ходу 100 см). Система перемикання швидкості: “Acera”. На ровері були рідні світловідбивачі та вставновлені передній й задній ліхтарі (марки не пам’ятаю); на колесах світловідбивачі жовтого кольору.

Під сідлом – чорний велозамок (приблизно на 180 см), на рамі, впритул до вилки – прикріплена чорно-сіра сумочка для інструментів (з написом білими буквами “Giant”). В сумочці була нова камера, інструменти (гаєчний ключ), набір викруток, одна викрутка була окремо. На нахиленій частині рами – кріплення під велопляшку. Пляшка спеціалізована, сірого кольору.

Впевнена, що ровер вкрав молодий чоловік (до 30 років), який зайшов за мною в аптеку. Я ж “ворона”, ровер не причіпила, бо зайшла на хвильку. Реально я пробула в аптеці 3 хвилини, споглядаючи чи є ровер біля дверей.

В момент, коли я розплачувалась, молодик вкрав ровер. Люди бачили як він їхав в напрямку проспекту Чорновола. Вчора ж написала заяву в міліцію.

Раніше, 28 серпня 2011 р. у мене вкрали причіплений ровер з паркінку з-під Ратуші (“біля Швейка”). Отож, зараз нарешті купила новий, але щастя тривало недовго… де жа вю. Прикро, що сьогодні мала їхати в закордонну велопоїздку

Буду вдячна за допомогу. Всім бажаю успіху. Пильнуйте ровери!

Контакти власниці: Влада. 068-5051471.

Якщо комусь із читачів відомо щось про цей велосипед – якнайшвидше повідомте власника. Також, може допомогти поширення цієї інформації на форумах, блогах тощо. Будь-яка допомога буде корисною.

Comments
19 Responses to “Викрали велосипед Forward // 31.05.2012”
  1. ANDREW-LVIV каже:

    Прошу показати фотографію (хоча б в неті), щоб ми мали якісне поняття про вигляд велосипеду.
    Я свій ніде в публічних місцях не залишаю.

  2. Роман каже:

    у мене Forward Discovery 2010 року… тому уявлення маю, як виглядає, але кольори, як бачу – інакші… тому бажано скинути фотку, або хоча б сказати рік – в неті фото мають бути

  3. Greenka каже:

    У мене є фото, але я не знаю як його скинути. В Інеті поки що не знайшла.

  4. шкода… дуже.

    Я в шоці – крадуть навіть з-під Ратуші… а я там колись лишав… ніде лишати не можна.

    Я чим же ви його привязуєте, що так легко крадуть?

  5. tossfromua каже:

    аж плакати хочеться, але що поробиш, йобані злодії.

  6. ANDREW-LVIV каже:

    крадіжка велосипеда – це мабуть основна проблема… усі інші (дороги, де тримати….) не настільки страшні

    • Тарас каже:

      але ця проблема дуже легко вирішується купівлею надійного замка, а якщо причіпляти дорогий ровер якимось поганеньким замком, то з того і всі проблеми з крадіжками

      • ANDREW-LVIV каже:

        питання з крадіжкою не буде вирішене. який би не був замок, його всеодно зламати сожна питання лише часу, але коли я говорю про час, то маю на увазі кілька хвилин… а возити 10 кг замок також не вирішення проблеми.

        • Тарас каже:

          хто може зламати такі замки(http://www.abus.de/us/main.asp?ScreenLang=us&sid=221673851443421406201219444190179&select=0104b01&ArtikelGrID=1 http://www.kryptonitelock.com/Pages/ProductDetails.aspx?cat=BicycleSecurity&mod=By%20Category) за пару хвилин, той не краде ровери, а мабуть щось явно дорожче. і 10 кг надійні замки теж зовсім не важать. З тих всіх повідомлень про вкрадені велосипеди у Львові, жоден не був причіплений якимось більш-менш порядним замком, адекватним ціні ровера.

        • ANDREW-LVIV каже:

          http://www.youtube.com/watch?v=nkK7UPcmkcs вартує для загального розвитку переглянути. якщо ви паркуєте поряд з іншими великами, то тре прив’язувати кращим замком велик, щоб на ваш в останню чергу дивився злодій.
          ланцюг двома арматурками рамається. тут хіба що U-типовий замок найкращиї варіант.

          з власного досвіду, тросик хіба що від бомжа захистить… якось був мені заїв кодовий замок, так прийшлося пиляти замок. потратив на перепилювання не більше 20 секунд.

  7. dyak каже:

    Нема країни де велосипеди не крадуть, в Європі їх крадуть ще більше ніж в нас.
    Є кілька простих рішень.
    1. Їздити на простих дешевих велосипедах
    2. Користуватись хорошими замками.

    Таким чином складність здобути артефакт зростає а цінність артефакта зменьшується, відповідно і бажання здобути артефакт стає меньшим.

  8. Greenka каже:

    Народ, сьогодні від наступного постраждалого від львівських крадіїв роверів велосипедиста (Specialized Hardrock (WSBC 603015530G, вкрали 15.06.2012. оголошення є на сайті) дізналась про те, що міліція «накрила» злодія, що крав ровери! Знайшли біля 10-ти. Вже пораздавали людям! Слухайте, хтось вже щасливий ходить. Зізнавайтесь, хто сьогодні отримав свій вкрадений ровер:) Ще три є в них, десь господарі не у Львові.
    Мого «Forwarda» серед тих роверів не було, але саме цей дядько його вкрав! Він вже в міліції зізнався про свої злочини. Я просила-просила показати його «личко», не показали. А мені ж було цікаво, чи то той самий, якого я підозрюю. Я його ще обов’язково побачу, адже буде суд. Зараз сидить в СІЗО, напевно, на Городоцькій.
    Цікаво, що я коли просила його фотку чи побачення з ним, то зробила такий рух руками, що мене запитали, що не хотіла б я задусити того злочинця.  А я навіть і не відчула своєї жестикуляції, але підсвідомість мене видала .
    Зловили його 11 червня 2012 р.
    Я так зрозуміла, що йому років 30. Два роки тому отримав умовний (!) термін за подібні справи. Гуманно до нього поставились. А воно вийшло на свободу і крало ровери ще два роки! Зараз вже точно на п’ять років сяде. Я про всяк випадок запиталась про його особу, мовляв, чи відомо, чого він став злочинцем… Відповідь була, що він сирота. Вибачайте, але то не аргумент. Так що шкодувати його нема чого.
    Каже, що продав мій ровер на ринку «Провесінь», якось так, на вул.княгині Ольги. Не повезло мені: встиг продати, бо зовсім новенький. Цікаво за скільки.
    Питалась, чи той злодюжка буде компенсувати мені вартість велосипеда. На що сказали, що він бомж, і мовляв, йому нема з чого віддавати. Чуєте, я завдяки тому «бідоласі» залишились, наразі, фактично без засобів до проживання. Бо треба новий ровер на щось купляти і хочу здійснити давно омріяну поїздку. Так той бомж мене зробить бомжем. А про моральну компенсацію я вже мовчу.
    Але ровер продав? Продав. І що, вже немає грошей? Ровер вкрав 31 травня, продав до 11 червня, поки його не затримали. Знайомі радять вимагати того, щоби він там, працюючи в тюрмі, відробляв «должок». Ні, ну правдиво!
    Кажуть, що він «працював» один. «Талановитий».
    Але є ще купа інших злодіїв, на що вказує наша сумна «статистика» про вкрадені ровери 15-го та 17 червня. То вже інші злодюги, бо цей вже «відпочивав».
    Я думаю, треба зібрати інфо про ті повернуті ровери, проаналізувати де він їх крав, за яких обставин, як саме тощо.
    Міліція не дуже то ділиться відомостями. Сподіваюсь, що володарі вкрадених велосипедів сповістять про щасливу для них новину.
    Ви знаєте, мені шкода, що мій велосипед не знайшовся, але я дуже рада за сам факт відновлення справедливості (!), нарешті, і радію за тих, кому повернули їх велосипеди!
    А ще бачу, що наша міліція щось робить! Сподіваюсь, що це лише початок.

    • ANDREW-LVIV каже:

      Жобре, що хоч чимось тебе обрадували. сподіваюся, ти незабаром придбаєш свій новий велосипед і будеш надзвичайно обачна (!!!)

  9. Oleg Gerych каже:

    Цікаво чи можна з цим дядьком на інтервю домовитись. В когось є контакти слідчого?

    • Greenka каже:

      – Так, ровер треба придбати обов’язково. Але в мене вже напрацьований комплекс: я просто боюся його знов не вберегти. Вже і не знаю чого очікувати.
      – Думка про інтерв’ю цікава. Я, як писала вище, просила очної ставки зі злодюгою (до речі він перебуває недалеко від мого місця проживання). Не дозволили, мовляв, слідству це не потрібно. Дивно якось. Мовляв, він же зізнався. А що, мого підтвердження не треба? Чи принаймні, щоб він мене впізнав?
      Ім’я слідчої я знаю, тепер вона веде і мою справу. Телефон не брала, але треба попросити.
      Я не знаю вже як його там допитують. Хотіла б сама дещо розпитати, але ж не допускають. Певно, процедура не дозволяє. Кажуть на суді можна з ним “поспілкуватись”. Не знаю, ще не було у мене такого життєвого досвіду.
      Мені важливо знати як він вкрав мій ровер, що з ним сталось тощо. І ще я б хотіла, щоб вони достаменно його випитували як він взагалі крав, всю його “технологію”.Тоді ми будемо знати як ці злодюги діють.
      Олег, а як Ви собі уявляєте таке інтерв’ю? Ви маєте стосунок до преси? Чи то так фігурально висловились? Можемо разом підійти до слідчої і поговорити. Може щось нове скаже, а може з Вами буде по-іншому розмовляти.

      • Oleg Gerych каже:

        Стосунку до преси прямого не маю. Я куратор колективного блогу Недома. І в мене вже давно було думка показати, як саме крадуть велосипеди і що з ними дальше.

        Взагалі я ввжаю, що у крадіжках винні самі власники. Вид неприщепнутого велосипеда у Львові це вже звична справа для мене.

  10. Юрко каже:

    серед вкрадених був Giant escaper чорного кольору? Номер рами C26D4439. Інфо прошу повідомляти за тел.: 09 7777 4085

    а який районний відділок взяв крадія?

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] 14:39 Тут у коментах люди пишуть, що міліція 11 червня спіймала одного крадія, який […]



Залишити відповідь

  • UA TOP Bloggers
  • цей блог відвідали

    • 361,131 рази (ів)
  • За умови повного або часткового використання iнформацiї відкрите гіперпосилання на
    Ровером по Львову roverompolvovu.org.ua є обов'язковим.
    Наслідки публікацій можуть не збігатись з намірами редакції.
