Спіймали крадія роверів


Тут у коментах люди пишуть, що міліція 11 червня спіймала одного крадія, який “промишляв” по Львову два роки.

Найцікавіше з того вирішив винести в окремий пост.

Greenka каже:

міліція «накрила» злодія, що крав ровери! Знайшли біля 10-ти. Вже пораздавали людям! Слухайте, хтось вже щасливий ходить. Зізнавайтесь, хто сьогодні отримав свій вкрадений ровер:) Ще три є в них, десь господарі не у Львові.
Мого «Forwarda» серед тих роверів не було, але саме цей дядько його вкрав! Він вже в міліції зізнався про свої злочини. Я просила-просила показати його «личко», не показали. А мені ж було цікаво, чи то той самий, якого я підозрюю. Я його ще обов’язково побачу, адже буде суд.

Каже, що продав мій ровер на ринку «Провесінь», якось так, на вул.княгині Ольги. Не повезло мені: встиг продати, бо зовсім новенький. Цікаво за скільки.

майте на увазі, що крадені роверки можна шукати на Провесіні або на Торпедо.

Я думаю, треба зібрати інфо про ті повернуті ровери, проаналізувати де він їх крав, за яких обставин, як саме тощо.
Міліція не дуже то ділиться відомостями. Сподіваюсь, що володарі вкрадених велосипедів сповістять про щасливу для них новину.

Отака історія. І справді, діліться такими відомостями. Це корисно знати широкому загалу і дуже помічно в тому, щоб тих злодюжок стало поменше.

Comments
5 Responses to “Спіймали крадія роверів”
  1. Тарас каже:

    Неймовірно радісна новина!))))
    А можна посилання на сторінку з матеріалом?

  2. Тарас каже:

    Спіймати б того, хто нині мені задній ліхтарик відкрутив…Ех…

  3. Юрко каже:

    серед вкрадених був Giant escaper чорного кольору? Номер рами C26D4439. Інфо прошу повідомляти за тел.: 09 7777 4085

    а який районний відділок взяв крадія?

Залишити відповідь

  • UA TOP Bloggers
  • цей блог відвідали

    • 361,131 рази (ів)
  • За умови повного або часткового використання iнформацiї відкрите гіперпосилання на
    Ровером по Львову roverompolvovu.org.ua є обов'язковим.
    Наслідки публікацій можуть не збігатись з намірами редакції.
