Вкрали велосипед Winora // 24.06.12


24 червня на площі Ринок вкрали велосипед Winora.

stolen

Сьогодні (24 червня – РпЛ), близько половини сьомої вечора, на Площі Ринок у Львові у мене вкрали велосипед. Хочеться сказати – нарешті, бо дуже часто залишав його неприв’язаним. І ось тепер знову – 3 хвилини без нагляду – і нема… Приліплю фото ровера – а може і хтось його надибає. Бо мені шкода мого ровера, хто його знає, яка морда, чи, вибачте, жопа, буде на ньому їздити.

Власник – Ігор. Але він чомусь не залишив своїх контактів. Якщо він це прочитає, то хай залишить в коментах.

Якщо комусь із читачів відомо щось про цей велосипед – якнайшвидше повідомте власника. Також, може допомогти поширення цієї інформації на форумах, блогах тощо. Будь-яка допомога буде корисною.

Comments
3 Responses to “Вкрали велосипед Winora // 24.06.12”
  1. Greenka каже:

    Ігоре, а з якого саме місця у Вас вкрали ровер? У будь-якому випадку шукайте “точки” з камерами зовнішнього спостереження. Розгляньте всі можливі варіанти руху злодія. Точно камери мають банки, може музеї. Дивіться і питайте у всіх. Просіть, щоби Вам показали запис відеонагляду. Скорше за все можуть відмовити, але можуть й піти назустріч. Просіть міліцію, щоби вони робили дозвіл на перегляд (хоча, мушу сказати я так з міліції і не “витисенула” такі дозволи ні після першої крадіжки ні під час другої. Кажуть так-так, але ні-чо-го в тому плані не роблять. Я не знаю чому). Записи можуть зберігатись різні терміни. У моєму випадку було від двох днів до місяця. Так що поспішіть.
    А заяву, до речі, в міліцію написали? Людей “по гарячих слідах” розпитували?
    Мені сказали, що на “Торпедо” апогей торгівлі б/в роверами це субота та неділя. А ще можуть продавати на “Провесні” на вул.княгині Ольги. “Мій” злодій саме там продав мій велосипед.
    Я ще продзвонювала “Ваш магазин”: і тих хто продає, і тих, хто купує (може їм хтось щось подібне пропонував).
    Мене також хвилює сентиментальне питання щодо долі моїх двох вкрадених роверів. В яких вони руках, хто на них їздить?
    От сяде “мій злодій” на п’ять років – може це інших трохи призупинить.
    Бажаю Вам успіху. І будьте обережні. Вам раджу, а сама…
    Тримайтеся.

  2. Ігор каже:

    Весь жарт у тому, що ровер викрали у двох кроках від патруля (все-таки ще тривало Євро-12 і міліції на вулицях було досить багато). А у злодія було наглості зайти між столики і крісла кафешки і звідти його вивести і гайда (на очах у патруля). Я часто залишав у цьому місці велосипед, бо співпрацював з цим кафе. Злодій мав знати, що я можу залишити ровер на якийсь час. Тому я собі думаю, що це могла бути наводка і мене пасли. Хоча ровер не представляє собою щось надзвичайне і за нього багато не візьмуть. І взагалі, я думаю, що пасли ровер мого товариша, який коштує немалі гроші. А заяву в міліцію написав одразу.
    А тепер підкажіть, будь-ласка, наступні моменти. Якщо мені пощастить і я знайду велосипед – як мені довести, що він належить мені? Документів на нього у мене немає.

    Ігор 097-653-63-99

Залишити відповідь

  • UA TOP Bloggers
  • цей блог відвідали

    • 361,131 рази (ів)
  • За умови повного або часткового використання iнформацiї відкрите гіперпосилання на
    Ровером по Львову roverompolvovu.org.ua є обов'язковим.
    Наслідки публікацій можуть не збігатись з намірами редакції.
