Львову личить зелений


Громадський проект “Львову личить зелений” за підтримки “я б назвав її червоною” Coca-Cola планують встановлювати стоянки у центрі міста.
Міськрада запропонувала приблизно такий план встановлення:
map-parkings

Я на то дивлюся трохи скептично, бо без сенсу ставити стоянку там, де велосипедист прОїжджає. Треба ставити там, куди він прИїжджає. Тому я переконаний, що нові стійки, в першу чергу, треба ставити на Ринку. Що я й порадив організаторам.

З іншого боку, важливо не тільки вибрати місце для стоянки, а й поставити її зручно. Для цього треба шукати мудрі порадники, яких вже назбиралося досить багато. Наприклад, коли ми в “Студент за Студента” робили проект “Велостоянки для студентів“, я намагався врахувати при встановленні рекомендації від Асоціації велосипедистів Києва (1,2).

Це були дуже корисні матеріали, хоч, мушу визнати, не всі ці стоянки тепер використовують. Деякі стоять пусткою. Найбільше я шкодую, що злажав зі стоянками біля Спорткомплексу ЛНУ і Ветеринарки.

Словом, я це до того, що конструктивні думки переходять в конструктивні дії. Львів буде вам вдячний, якщо подасте такі у коментарях.

Залишити відповідь

  • UA TOP Bloggers
  • цей блог відвідали

    • 361,189 рази (ів)
  • За умови повного або часткового використання iнформацiї відкрите гіперпосилання на
    Ровером по Львову roverompolvovu.org.ua є обов'язковим.
    Наслідки публікацій можуть не збігатись з намірами редакції.
