Список вкрадених велосипедів


Людство, мені все частіше приходять оголошення про вкрадені велосипеди.
Раніше я мав трохи більше часу і публікував інформацію про кожен окремим постом, а потім зводив їх всіх у один список.
Тепер я це робити так оперативно не встигаю, а мені ще потім пишуть на мейл, чого нема поста про їх велик.

Коротше, тепер я просто залишаю у відкритому доступі таблицю всіх зголошень про вкрадені велики, які мені приходять на блог:
http://goo.gl/9RBxS

Вручну писати пости я більше не можу, а спосіб на автоматизацію того процесу ще не придумав.
Як маєте ідеї на цю тему, то діліться.

Comments
11 Responses to “Список вкрадених велосипедів”
  1. dieseldraft каже:

    Я перепощував новину кілька раз. Потім проаналізував, що віддача від такої інформації, окрітм нагадування “бережіть свої велосипеди, не тупіть, не залишайте самих, ЇХ крадуть” нічого не отримував. Присікати треба в корені. Ідеї?

    • nazarukove каже:

      Ідеї як “присікати в корені”?
      Не знаю, нема таких ідей. Крали і крадуть велосипеди всюди. Того не зміниш.
      Але якраз розголос і кооперація через інтернет може допомогти їх знайти. Тому сенс в таких поста є. Просто я не маю можливості їх постійно модерувати.

      • dieseldraft каже:

        Я до чого веду, що тільки 5% (умовно) крадених велосипедів вилазять у Львові. Переважно їх або розберають або перевозять в інше місто. ЧИ я не правий? Що дальше з ними? Візьмемо для прикладу велосипед Куб, ціна десь 5-6к грн. Це означає, що людина яка буде його купляти з рук може щось запідозрити і пошукати в неті. Або ж він може поїхати в якесь село за 1к грн.

        Мене цікавить їх маршрут, і можна тоді з того щось думати.

      • Taras Skytskyi каже:

        Привіт, ми якраз запустили новий велосайт на базі ЛьвівОнлайну – velo.lviv-online.com. Можемо в себе зробити таку рубрику й постити про вкрадені велосипеди.

        • nazarukove каже:

          От і файно!
          У тілі посту є лінк на таблицю вкрадених велосипедів.
          Якщо хтось мені присилає дані, то вони з’являються там.
          Або можу забрати публічний доступ і дати права редагування на конкретний мейл.

  2. Evgen каже:

    читаю ваш блог через rss досить регулярно, але об’яви про вкрадені велосипеди періодично провокують бажаня видалити його з велосипедної стрічки.

    зробіть форму google docs и дайте посилання в правій колонці сайту. це швидко и досить комфортно.

Залишити відповідь

  • UA TOP Bloggers
  • цей блог відвідали

    • 361,131 рази (ів)
  • За умови повного або часткового використання iнформацiї відкрите гіперпосилання на
    Ровером по Львову roverompolvovu.org.ua є обов'язковим.
    Наслідки публікацій можуть не збігатись з намірами редакції.
