ДТП на Кн. Ольги: Велосипедист vs Форд


Останнім часом я перестав оновлювати цей блог. Нові пости тут не з’являлися вже давно. Але про це я ще напишу згодом. Зараз не про це. Раптово повернутися сюди мене спокував лист, які до мене продовжують надходити навіть попри неактивність блогу.

Отже, один велосипедист розповів мені про серйозне ДТП, в яке він потрапив 6 жовтня.
rover
Публікую цього листа і фото зі згоди автора та без змін, оскільки найцікавіше у кінці.

“Добрий день, Тарасе!
Звертається до Вас велосипедист Сало Володимир Ігорович, 1980 р. н., який отримав тілесні ушкодження в ДТП, яка відбулася 06.10.2014 р. близько 18 год. на куті вул. вул. Кн. Ольги – Кобилиці у м. Львові, внаслідок грубого порушення Правил дорожнього руху водієм автомобіля Форд Мондео гр. Болдиревим В. С., 1968 р. н., який, не пропустивши мене на головній дорозі, зробив спробу “проскочити” на вул. Кобилиці та спричинив зіткнення транспортних засобів.

Якщо Вам буде цікаво і не шкода свого особистого часу, прочитайте деталі цієї події і мій аналіз ситуаціїї і її наслідків: народився в сорочці плюс міцне тіло (колись займався культуризмом, тепер кандидат у майстри спорту з настільного тенісу, 719-а ракетка на Україні за рейтингом), дорогий велосипед (я за нього заплатив у липні 6800 грн.) з колесами “29”, що допомогло при зіткненні з автомобілем на швидкісті 33 км\год. (той стартував також з чималою швидкістю, орієнтовно, 60-70 км\год.)) вдало зробити пірует в повітрі (повне сальто з велосипедом) і приземлитись спершу на заднє колесо (яке відлетіло геть, на передньому безнадійна вісімка), а також частково на рюкзак, повністю укомплектований спортивним одягом (пом”якшило удар на спину)…Також допомогла та обставина, що в момент зіткнення я побачив небезпеку і рефлекторно перестав крутити педалі і міцно вхопився за кермо; так за нього тримаючись і зробив каскадерський трюк в повітрі; добре відклався в пам”яті момент, коли я з кермом у руках відриваюся від асфальту і дивлюсь головою до низу на капот (чи навіть дах автомобіля); до речі, навіть не подряпав йому капот чи дах (тільки праве крило), так чотко його перелетівши…Тепер я святкуватиму свій другий День народження 06.10.2014 р.! Переломів у мене не виявили, лише наклали шви у верхній частині чола з правої сторони та на правому вусі; зрозуміло, що тілесні ушкодження відносяться до легких…

Припускаю, що я спілкуюсь саме з тим велосипедистом і громадським активістом на ім”я Тарас, який проїжджав тоді вулицею, зупинився, дізнався про трафунок і, не шкодуючи свого особистого часу, активно допомагав моїм  батькам (в тому числі, і моральною підтримкою) для максимально точного фіксування слідів пригоди, здійснюючи одночасний контроль за роботою правоохоронних органів??? Якщо я не помиляюсь, то прийміть від мене ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ за Вашу небайдужість і чуйність, а також за таку сильну громадянську позицію, поскільки тільки така безкорисна ініціатива пішоходів та велосипедистів, зуміє покращити безпеку учасників дорожнього руху на наших дорогах, покращити пішохідно-велосипедну інфраструктуру у нашому славному місті та сприятиме “вливанню” України у цивілізований європейський світ!
P.S. Вибачте, що не вдалося швидше сконтактувати з Вами (шок, стрес, больові відчуття, отримання медичної допомоги, розпитування зі всіх сторін за цю подію, візити до слідчого ДАІ та експерта і т. д.), батьки записали номер 0934336523, який виявився телефоном на фірму “Астра” (певно, в тому стані збентеження та шоку помилились записуючи); а ось шукав схожі події в Інтернеті та випадково потрапив на сайт “Ровером по Львову”, де була Ваша фотографія і реквізити для контакту; батько підтвердив, що це саме Ви на фотографіїї і ось я зумів таки написати Вам і щиро подякувати за зроблені зусилля….”

Звісно що, це був не я. Бо я зараз живу у Вроцлаві. Але подяка мусить знайти героя. Я впевнений, що знайти цього небайдужого велосипедиста Тараса можна і що він точно один із наших знайомих. Володимир написав, що йому, можливо, вдаться вийти на Тараса через інспектора ДАІ – в того мають бути якісь контакти. Але думаю, що публічно йому теж можна подякути.

Так ось, хто знає велосипедиста на ім’я Тарас?🙂

Comments
One Response to “ДТП на Кн. Ольги: Велосипедист vs Форд”
  1. Василь каже:

    Львівські водії не сильно переймаються велосипедистами. В цьому я переконався вже не раз.
    Володимир в даній ситуації однозначно потерпілий, проте, просто ВЕЛИЧЕЗНА маса велосипедистів просто плюють на ПДР. Червоне на світлофорі – та це ж просто пішохідний, та нікого нема окрім мене. А коментар одного “екземпляра” на велосипеді після проїзду ТРЬОХ червоних по вул. Липинського просто вбив – “краще я проживу один день як лев ніж все життя як вівця”. Робіть висновки. Робіть зауваження іншим велосипедистам!

    P.S. Володимир, придбайте велошолом. І нехай він Вам не пригодиться.

Залишити відповідь

  • UA TOP Bloggers
  • цей блог відвідали

    • 361,131 рази (ів)
  • За умови повного або часткового використання iнформацiї відкрите гіперпосилання на
    Ровером по Львову roverompolvovu.org.ua є обов'язковим.
    Наслідки публікацій можуть не збігатись з намірами редакції.
