Так-так! Це пост в блозі, який вже дуже давно не оновлювався


Усім привіт.

Це трохи незвично, що я відгукнувся після так тривалого мовчання. Але вести блог про ровер у Львові і при цьому не жити у Львові – було трохи некомфортно :)

IMG_1661

Писати я перестав до Львова ще не повернувся, а кількість відвідувачів на блозі впала лише трохи. (Хоча вона й не була великою). Окрім цього, до мене продовжують звертатися люди з проханням поставити рекламу, оновити інфу про магазин/стоянки, проханням порадити хороший ровер і так далі. Дехто зі старих знайомих натякає, що блог можна було б відновити.

А якщо є ті, кому блог все ще потрібен, то я вирішив не лінуватися і взятися за нього знову.
“Ровером по Львову” повертається!

Оскільки я зараз живу у Вроцлаві, то буду вам розповідати, як тут живеться велосипедистам. Я нещодавно витягнув свій старенький Ketler із напівмертвого стану, в якому той проїздив ціле літо, і планую зиму їздити лише на ровері. У Вроцлаві це не повинно бути дуже складно, оскільки нічим іншим я майже не користуюся. Але побачимо. Ось про це буду тут писати. Розповім трохи більше про інфраструктуру, поїздки по місту, роверистів і так далі. Словом, спробую назбирати різного цікавого. Якщо у вас вже є конкретні питання по роверах у Вроцлаві, то скидайте у коменти. 

Але не хочу забувати і про Львів. Оскільки щодня по місту не їжджу, то цей блог буде моїм способом залишатися в курсі справ. І тут я вам пропоную співпрацю (чи прошу про допомогу, як кому завгодно) – долучитися до творення блогу. Треба зовсім небагато🙂

Думаю, варто почати з оновлення інформації про стан справ з велодоріжками і веломагазинами. Як вам може відомо, у мене тут колись була непогана мапа всіх веломагазинів міста. Але за два роки вона застаріла ясно шо. Треба би оновити.

Якби ви могли глянути на мапу і на список, та підказати, що змінилося, яких магазинів не стало, які з’явилися, які змінили адресу? 

Люди часто заходять на цю сторінку дізнатися про найближчий до них магазин. Давайте їм допоможемо.

З цього і почнемо.
Справних роверків і гарного дня!

Залишити відповідь

  • UA TOP Bloggers
  • цей блог відвідали

    • 361,131 рази (ів)
  • За умови повного або часткового використання iнформацiї відкрите гіперпосилання на
    Ровером по Львову roverompolvovu.org.ua є обов'язковим.
    Наслідки публікацій можуть не збігатись з намірами редакції.
