Не про ровери, але про них теж


Цей пост стосується роверів, але в ширшому контексті – якості публічного простору. Ровер – це складова комфортного міста, а тому ця тема мені цікава. Сподіваюся, вам теж.

Хотів би порекомендувати пост Дем’яна Данилюка в блозі Олександра Шутюка. Сам блог теж дуже рекомендую. Якщо ви ще його не читали, то варто.

Недавно був онлайн-срач про те, наскільки паскудний для життя Київ. І Дем’ян вирішив пояснити свою думку на контрасті Варшава vs Київ. Загалом, я з Дем’яном згоден.

Я бував кілька разів у Варшаві. Переважно на день-два, але одного разу жив там більше двох тижнів і весь вільний час витрачав на прогулянки містом. Як на мене, там є багато приємних та позитивних елементів, проте я б там не хотів затриматися надовго. Це поганеньке місто для життя. Хоча ще двадцять років тому Варшава мала бути взагалі нестерпною.

Я колись, після кількох пив зі знайомими, повертався від центрального вокзалу Варшави до кімнати, яку знімав на Жолібожу (дуже приємний район). Було за північ і я їхав регулярним громадським транспортом, який петляв поміж хмарочосів. Тоді єдина думка була: “З такими темпами за 50 чи 100 років це буде Нью-Йорк Східної Європи”.

Варшава розвивається як потужний діловий та культурний центр регіону. Дем’ян добре описав, як при цьому зростає і якість життя в місті. Сподіваюся, за Київ теж колись буде не соромно.

Приємного читання і справних роверків.

Залишити відповідь

  • UA TOP Bloggers
  • цей блог відвідали

    • 361,189 рази (ів)
  • За умови повного або часткового використання iнформацiї відкрите гіперпосилання на
    Ровером по Львову roverompolvovu.org.ua є обов'язковим.
    Наслідки публікацій можуть не збігатись з намірами редакції.
